Artykuł sponsorowany Metody nanoszenia nadruków na gadżety reklamowe

Metody nanoszenia nadruków na gadżety reklamowe

Kubki, długopisy, koszulki, breloczki i smycze- to doskonałe i popularne gadżety reklamowe, które w prosty sposób zwiększają rozpoznawalność firm na rynku. Najczęściej opatrzone są one logiem danej firmy, a także danymi kontaktowymi. Jak jednak zwykłe przedmioty zamieniają się w gadżety reklamowe za pomocą nanoszonych nadruków?

Najpopularniejsze metody nanoszenia nadruków

Wyróżnia się wiele metod wykonywania nadruków na materiałach reklamowych, a do najpopularniejszych i najczęściej stosowanych zalicza się te wymienione poniżej. 

Sublimacja

Opiera się na przenoszeniu wydruków na powierzchnie pokryte lakierem poliestrowym lub same powierzchnie poliestrowe. Stosowana jest w przypadku znakowania kubków, odzieży sportowej czy akcesoriów  z tworzyw sztucznych. Cechuje się dużą trwałością oraz ekologicznością. 

Tampodruk

Nadruk nanoszony jest na gadżet reklamowy za pomocą specjalistycznych tamponów. Jest to jedna z najstarszych i stosunkowo tanich metod nanoszenia nadruków na gadżety reklamowe. Wykorzystuje się ją w przypadku wykonywania nadruków na niemal każdym materiale. 

Sitodruk

Metoda ta opiera się na wykonywaniu szablonu, który następnie przykładany jest do znakowanego elementu i zadrukowywany poprzez materiały światłoutwardzalne. Polecana jest ona do nanoszenia nadruków na duże gadżety reklamowe, takie jak leżaki plażowe, parasole czy torby. 

Od czego zależy wybór metody nanoszenia logo?

To jak nanoszony będzie nadruk na dany gadżet reklamowy, zależy od wielu czynników, dlatego też zapytaliśmy o to specjalistę z firmy WIB Wiesław Bobrowicz wykonującej między innymi gadżety reklamowe z nadrukiem w mieście Białystok. 

Wybór metody nanoszenia nadruków na gadżety reklamowe zależy przede wszystkim od materiału z jakiego jest on wykonany. Inną technikę wykorzystuje się do znakowania drewna, a inną w przypadku tkanin czy tworzyw sztucznych. Nie bez znaczenia pozostaje także wielkość nadruku oraz jego kształt. Bardzo często wykorzystywana metoda przy nanoszeniu nadruków na gadżety reklamowe uzależniona jest także od budżetu osób zlecających ich wykonanie.  Przykładowo sitodruk jest o wiele tańszy, niż nanoszenie logo poprzez sublimację. 

Dlaczego gadżety reklamowe działają? 

Gadżety reklamowe to jeden z najłatwiejszych i najczęściej wybieranych przez firmy sposobów na promocję swojej marki. Mają one wiele zalet, do których zalicza się przede wszystkim niski koszt wytwarzania. Co jednak sprawia, że są one tak skuteczne i pomimo nowoczesnych technologii wciąż stosowane? Aby zrozumieć działanie gadżetów reklamowych, trzeba na nie spojrzeć z psychologicznego punktu widzenia. Każdy lubi być obdarowywany, a materiały reklamowe dają okazję do podarowania prezentu swoim klientom. 

Powoduje to w efekcie pozytywne skojarzenia z daną firmą czy marką i sprawia, że klienci chętniej korzystają z ich produktów lub usług. Ponadto produkty reklamowe pozytywnie wpływają na rozpoznawalność firm, a także miast. Przykładowe rozdawane turystom gadżety reklamowe z nadrukiem Białystok, pojadą z nimi w Polskę i dadzą wiele okazji do wspominania ich właścicielom o tym malowniczym regionie, dzięki temu możliwe, że w przyszłym sezonie odwiedzi go więcej osób.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas