Artykuł sponsorowany Korzyści z posiadania terminala płatniczego

Korzyści z posiadania terminala płatniczego

Dane pokazują, że w roku 2018 aż 60 procent Polaków preferowało płatności bezgotówkowe w przypadku korzystania ze sklepów oraz punktów usługowych. Liczba takich osób z miesiąca na miesiąc wzrasta, co powinno zwrócić uwagę firm chcących zdobyć nowych klientów, a także utrzymać dotychczasowych. Jakie są pozostałe korzyści z posiadania terminala płatniczego, nawet w niewielkim punkcie sprzedaży?

Przewaga konkurencyjna

Na wymagającym rynku, firmy wciąż szukają sposobów na przyciągnięcie do siebie klientów. Okazuje się, że jednym ze sposobów na zbudowanie trwałej relacji, jest umożliwienie im korzystania z niezwykle wygodnych płatności bezgotówkowych, których znaczenie zdecydowanie rośnie. Często bowiem zdarza się, że osoby rezygnują z usług danego punktu, jeśli nie akceptuje on tego typu zapłaty, co w długim okresie czasu prowadzi do realnych strat finansowych. Korzyści są natomiast realne. Badania wskazują, że po udostępnieniu terminalu płatniczego, można zwiększyć obrót nawet o 30 procent, co na współczesnym, konkurencyjnym rynku, stanowi wartość nie do przeceniania.



Bezpieczeństwo

Mniejsza ilość gotówki w kasie to także większy poziom bezpieczeństwa dla przedsiębiorców, a także dla samych klientów, którzy nie muszą obawiać się noszenia ze sobą dużych kwot pieniędzy. W przypadku terminali płatniczych ograniczamy także niebezpieczeństwo związane z przewożeniem dużych sum pieniędzy do banku. Zmniejszamy także koszty, bowiem większość podmiotów bankowych pobiera znaczną prowizję od usług deponowania gotówki. Oczywiście w naszej rzeczywistości gospodarczej wciąż będą pojawiać się klienci stosujący „tradycyjny” sposób zapłaty, co w najbliższej przyszłości nie wyeliminuje gotówki z obiegu, jednak ich siła nabywcza z czasem będzie spadać.

Prostota

Współcześni przedsiębiorcy nie mają już wymówek, bowiem nowoczesne rozwiązania są niezwykle łatwe w obsłudze. Jednym z bardziej intuicyjnych urządzeń na rynku jest bezprzewodowy Terminal Smart D220 akceptujący płatności najpopularniejszymi kartami płatniczymi, BLIKiem oraz telefonem komórkowym. Jest to także terminal oszczędny w zużyciu energii i ekologiczny, nie drukuje bowiem potwierdzeń, których najczęściej klienci pozbywają się od razu po zrealizowaniu transakcji.

Obecność terminala płatniczego staje się nie tyle udogodnieniem w przedsiębiorstwach, co obowiązkiem mającym dla właścicieli realne zyski finansowe, obejmujące widoczne zwiększenie obrotu. Jeśli zdecydujemy się na wdrożenie tego typu rozwiązań, mamy dostęp do ulg i dofinansowania kierowanego dla małych przedsiębiorstw. O przysługujących nam możliwościach możemy dowiedzieć się dzwoniąc do profesjonalnego doradcy największego operatora płatności bezgotówkowych w Polsce firmy e-service pod nr tel. 696409818.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas