Jakie są zalety reklam przestrzennych, wykonanych przez firmę Arie?
Biuro i firmaLitery przestrzenne to alternatywa dla tradycyjnej reklamy outdoorowej. Według ekspertów ds. marketingu, napisy 3D na budynkach, zwracają uwagę przechodniów w większym stopniu niż zwykłe plakaty czy banery. Starannie wykonane wpływają też na pozytywne skojarzenia, związane z daną marką. Warto więc zadbać o aspekt estetyczny i powierzyć kompleksowe wykonanie reklamy specjalistom z Arie.
Na czym polega fenomen reklam przestrzennych?
W ostatnich latach, reklamy przestrzenne, wykonywane przez firmę Arie, cieszą się coraz większą popularnością. Przedsiębiorcy wybierają je z kilku, ważnych względów. Przede wszystkim dlatego, że napisy 3D są eleganckie i niedrogie. Umiejętnie zaprojektowane mogą być elementem identyfikacji wizualnej marki. Ma to więc znaczny wpływ na prestiżowy wizerunek marki. Nie są to jednak jedyne zalety tej formy promocji. Do innych korzyści, płynących z tej opcji, można zaliczyć:
- względy praktyczne – napisy, które mają znaleźć się na zewnątrz budynku są zazwyczaj odporne na działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych,
- wielofunkcyjność – mogą być wykorzystywane praktycznie w każdej branży. Umieszczone nad sklepem lub nad restauracją, zachęcają do wejścia i skorzystania z usług. Podczas eventów takich jak targi, konferencje czy wesela, tworzą tło wydarzenia. Z kolei, zamontowane nad recepcją pełnią funkcję informacyjną.
Spektrum możliwości dzięki literom 3D
Klasyczny minimalizm czy awangardowe podejście? - pomysłów na wygląd reklamy przestrzennej jest mnóstwo. Ważne jest więc dopasowanie stylu liter 3D do strategii wizualnej marki oraz do grona odbiorców. Opisał to pokrótce jeden z pracowników przedsiębiorstwa Arie.
Osoba, która zdecyduje się na litery 3D ma do wyboru mnóstwo rodzajów czcionek, kolorów, frontów czy wymiarów. Najrozsądniej jest jednak poprosić o projekt profesjonalistów, którzy po wstępnej rozmowie i poznaniu charakteru działalności, spersonalizują napisy.