Artykuł sponsorowany Jak zaprojektować skuteczny billboard reklamowy?

Jak zaprojektować skuteczny billboard reklamowy?

W czasach, w których internet na dobre zagościł w naszym życiu, reklamy za pośrednictwem tego medium uważa się za najskuteczniejsze. Okazuje się jednak, że poczciwe billboardy nadal mogą być dobrą formą reklamy. Świadczy o tym niesłabnące zainteresowanie przedsiębiorców. Aby jednak reklama wielkoformatowa przyniosła pożądany efekt, powinna być odpowiednio zaprojektowana.

Zanim wydasz pieniądze na billboard, zastanów się nad...

Dobry projekt billboardu to pierwszy duży krok do sukcesu. Składa się na niego kilka elementów.
Przede wszystkim zdefiniuj grupę docelową. To do niej dobierzesz hasło reklamowe, ogólny wygląd reklamy i miejsce montażu billboardu. Jeśli twoją grupą docelową jest młodzież, zawieś reklamę w pobliżu szkół, uczelni lub miejsc, które często odwiedza młodzież.
Zwróć uwagę na otoczenie
, w którym będzie wisiał billboard. Jeśli tło będzie ciemne lub pstrokate, postaw na bardziej stonowane kolory. Jeśli jednak tło będzie jasne, przechodniom bardziej rzuci się w oczy nasycona intensywnymi barwami reklama.
Masz zaledwie kilka sekund, aby przykuć uwagę przechodniów. Postaw więc na jednoznaczny obraz i krótkie hasło reklamowe. Dużej ilości treści odbiorcy nie zdołają odczytać - zwykle jadą autem, autobusem lub najzwyczajniej w świecie się spieszą. Pamiętaj również o foncie. Tekst powinien być tak napisany, aby był czytelny nawet z dużej odległości. Staraj się nie używać fantazyjnych, artystycznych fontów, postaw za to na prostą i czytelną czcionkę.
Zaprojektowanie dobrej reklamy zewnętrznej to niełatwe zadanie. Warto jednak podczas projektowania przemyśleć każdy element, aby zwiększyć skuteczność całego przekazu.

Dlaczego billboardy są nadal popularne?

Mimo bardzo zróżnicowanych opinii o billboardach, nadal są one popularne, a reklamodawcy chętnie wydają na nie pieniądze. Co sprawia, że mimo upływu lat, ta forma reklamy jest nadal powszechna?
Ich niewątpliwą zaletą jest niska cena. W zależności od formatu i miejsca montażu mogą kosztować zaledwie 25-50 zł dziennie. Inną zaletą jest duża odporność na czynniki atmosferyczne - billboardy doskonale znoszą intensywne opady deszczu, śniegu, intensywne promienie słońca, wysokie i niskie temperatury. Poza tym, jeśli zdecydujesz się na dobrą lokalizację z dużym ruchem, możesz liczyć na duże grono odbiorców każdego dnia.

Wieszanie reklam z firmą Qsy Patrycja Krause

Montaż reklam warto powierzyć doświadczonej firmie, takiej jak Qsy Patrycja Krause. Firma ma za sobą niejedno zadanie zakończone sukcesem. Precyzja, indywidualne podejście do klienta i stałe podnoszenie swoim kompetencji to główne zalety, dla których klienci tak chętnie wybierają Qsy.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas