Jak można zastosować stojaki informacyjne Epicenter24 w promocji marki?
Biuro i firmaJakie są rodzaje stojaków informacyjnych na ulotki?
Jednym z podstawowych typów zastosowania wspomnianych stojaków jest umieszczenie w nich niewielkich materiałów promocyjnych. Zaliczają się do nich ulotki, które drukuje się najczęściej w formatach A6, A5 i A4. To właśnie pod kątem rozmiaru tego typu nośników reklamy należy dopasować rodzaj stojaka informacyjnego. W tym wypadku powinien być on wyposażony w specjalną kieszeń, która umożliwi utrzymanie ulotek na miejscu i jednocześnie zagwarantuje łatwe ich wyjmowanie i wręczanie potencjalnym klientom.
Firma Epicenter24 ma w swojej ofercie wiele typów stojaków informacyjnych do przechowywania wspomnianych niewielkich materiałów promocyjnych. Są nimi nie tylko ulotki, ale też wizytówki. Również i one powinny być posortowane i dobrze eksponowane w siedzibie przedsiębiorstwa – najczęściej układa się je na biurkach pracowników. Jak wskazują specjaliści z Epicenter24, także i w tym wypadku sprawdzi się stojak informacyjny. Dostępne są np. modele z aż czterema kieszeniami, w których zmieści się spora liczba wizytówek.
Czy w stojakach informacyjnych można umieścić plakaty?
Czytelne zaprezentowanie oferty jest w przypadku wielu branż bardzo istotne. Potencjalni klienci chcą zapoznać się z asortymentem dostępnych usług czy towarów w sposób możliwie jak najprostszy, dlatego dobrym rozwiązaniem są stojaki informacyjne spełniające funkcję prezenterów. Można w nich z powodzeniem umieścić plakaty w formacie A4 lub większym. W ofercie firmy Epicenter24 dostępne są nawet modele zewnętrzne dwustronne przystosowane do eksponowania materiałów promocyjnych w rozmiarach A1 i B1.
Ciekawą alternatywą dla typowych stojaków informacyjnych są ich cyfrowe odpowiedniki. Potykacz multimedialny o bardzo dużej przekątnej jest niezwykle czytelny i łatwy w obsłudze. Daje znacznie więcej możliwości w zakresie prezentowania usług czy towarów potencjalnym klientom. Firma Epicenter24 jest w stanie dostarczyć tego typu urządzenia po ich uprzednim dopasowaniu do charakterystyki przedsiębiorstwa klienta. Obudowa w tym wypadku wykonana jest z trwałej płyty MDF i może być zarówno czarna, jak i biała.