Materiał Partnera Eleganckie meble jako element aranżacji restauracji i hoteli

Eleganckie meble jako element aranżacji restauracji i hoteli

Kiedy wychodzimy do restauracji lub zatrzymujemy się w hotelu, oczekujemy komfortu, wysokiej jakości obsługi, pysznych dań, relaksu… i piękna. To właśnie dyskretny urok lub ciekawy styl sprawiają, że chcemy przebywać w danym miejscu. Choć załoga, menu i oferta są ważne, nie można mówić o elegancji bez eleganckich mebli. Oto przegląd rozwiązań, które odmienią każde wnętrze HoReCa.

Ponadczasowa elegancja

Projektując wnętrze lokalu lub hotelu, poszukujemy mebli, które będą się sprawdzały przez lata, a jednocześnie nie stracą na aktualności. Potrzebne są zatem wzory i rozwiązania ponadczasowe, klasyczne i harmonijne, które będą współgrały nie tylko ze sobą nawzajem i otoczeniem, ale też z gustami i nastrojami klientów. Takie są meble Scarlett. Tapicerowane, produkowane od podstaw na zamówienie, oparte na drewnie, są nie tylko piękne, ale i solidne. Styl nawiązujący do komfortowych angielskich domów, pozbawiony jednak rozpraszających drobnych deseni, to dzisiaj wzór dobrego smaku. Co więcej, sprawdzą się one zarówno we wnętrzach stylizowanych na starsze, jak i nowoczesnych – miękka pikowana kanapa będzie zadziornym akcentem, który przełamie współczesną surowość form modnych minimalistycznych mebli.

Komfortowy wypoczynek

Nawet najpiękniejszy mebel – czy to będzie sofa, krzesło czy kanapa – nie spełni swojej roli, jeżeli nie będzie wygodny. Obok estetyki klienci branży HoReCa oczekują także komfortu. A tapicerowane meble są niemal jego synonimem. Wyobraźmy sobie: zmęczeni docieramy do hotelu. Często jest to w późnych godzinach nocnych. Pierwsze, co nas wita, to uśmiech recepcjonistki i… kusząco wygodna sofa. Z rozkoszą opadamy na miękkie poduszki, a obicie jest wręcz nieprzyzwoicie przyjemne w dotyku. I wtedy wiemy, że jesteśmy w dobrym miejscu – w końcu zestaw wypoczynkowy w hotelowym holu to zaledwie przedsmak tego, co czeka nas w pokoju.

Nie inaczej jest w restauracjach. Wygodne krzesła i kanapy, a do tego miękkie oświetlenie – to sprawia, że po skończonym posiłku chcemy jak najdłużej rozkoszować się chwilą w pięknym i komfortowym otoczeniu. O tym, że klient, który spędza w restauracji więcej czasu, przekłada się na wymierne korzyści, nie trzeba chyba żadnego restauratora przekonywać. Komfortowe meble zarówno w hotelu, jak i w restauracji stanowią nie tylko stylowy element aranżacji, ale też kartę przetargową w nieustannej choć cichej walce o klienta. Z pięknymi i wygodnymi meblami z pewnością łatwiej będzie wprawić go w stan błogości i dać miłe wspomnienia, dzięki którym jeszcze nieraz zechce wrócić do restauracji czy hotelu.

Podziel się