Artykuł sponsorowany Efektywne newslettery z firmą Pem Direct Marketing

Efektywne newslettery z firmą Pem Direct Marketing

Newsletter to narzędzie, które z powodzeniem można wykorzystać do zwiększenia sprzedaży i budowy wizerunku swojej firmy. Jednak ważne jest, aby był on odpowiednio zaprojektowany, napisany, a później raportowany. Wysyłkę newslettera warto powierzyć agencji marketingowej, dla której tej temat nie ma żadnych tajemnic, na przykład poznańskiej firmie Pem Direct Marketing.

Skuteczny newsletter

Newsletter to fantastyczne narzędzie, które może okazać się pomocne w niemal każdej branży. Dzięki niemu można fachowo przedstawić klientom ofertę, budować z nimi relacje, zwiększyć sprzedaż, czy też wykreować pozytywny wizerunek. Firma Pem Direct Marketing dysponuje tym wszystkim, co jest niezbędne do realizacji efektywnych e-mailingów, czyli odpowiednimi narzędziami, know-how i zaangażowanymi pracownikami, którzy są prawdziwymi specami od marketingu. Agencja korzysta wyłącznie z nowoczesnych narzędzi i platform do tworzenia oraz wysyłki newsletterów. Zapewniają one mnóstwo praktycznych funkcji i umożliwiają działania dobrane do indywidualnych potrzeb klientów. Decydując się na współpracę z Pem Direct Marketing, nie trzeba martwić się zakupem platform do newsletterów, zatrudnieniem pracownika, który będzie za nie odpowiadał i wydatkami na kursy podnoszące wiedzę i umiejętności marketera. W tej agencji marketingowej klient jedynie przedstawia swoje potrzeby i oczekiwania — całą resztę robią odpowiednio przygotowani specjaliści.

Firma z doświadczeniem

Pem Direct Marketing działa na rynku od 1999 roku, oferując usługi z zakresu marketingu bezpośredniego. Obsługuje klientów z Polski i z zagranicy — kadrę stanowią osobny doskonale władające językiem angielskim. Jak mówi przedstawiciel agencji:

Zaufało nam mnóstwo klientów z kraju i zagranicy. Pomagamy realnie zwiększyć sprzedaż i zbudować pozytywny wizerunek firmy. Dowodem na to są liczne pozytywne opinie naszych klientów.

Wysyłka newsletterów jest obszarem działalności Pem Direct Marketing, ale nie jedynym. Oferta obejmuje szeroko pojęte usługi marketingu bezpośredniego, w tym całodobowe centrum obsługi klienta, obsługa infolinii specjalistycznych, mailingi tradycyjne, kampanie telemarketingowe. Firma także tworzy i obsługuje bazy danych, realizuje programy lojalnościowe oraz wykonuje badania jakości obsługi klienta (tzw. tajemniczy klient). Nad realizacją każdego zlecenia czuwają zaangażowani, wykwalifikowani i doświadczeni pracownicy, w tym telemarketerzy, konsultanci, analitycy, specjaliści koordynujący przebieg procesów, informatycy.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas