Materiał Partnera Czy naszywka to dobry nośnik reklamowy?

Czy naszywka to dobry nośnik reklamowy?

Reklama własnego biznesu to bardzo ważny element jego rozwoju, której głównym celem jest dotarcie do większej grupy odbiorców, czyli potencjalnych klientów. Dzięki reklamie mogą oni dowiedzieć się o istnieniu firmy. Sposobów na zareklamowanie się jest wiele, jednak tym, o którym warto wspomnieć są naszywki. Przekonaj się, czy mogą okazać się skuteczną formą reklamy, która umocni wizerunek Twojej firmy.

Nowoczesne sposoby na tradycyjne naszywki i przywieszki

Naszywki i przywieszki obecnie nie pełnią już tylko funkcji ozdobnych. Umieszczanie ich na różnych częściach strojów lub przedmiotów ma również na celu budowanie pozytywnego odbioru firmy. Współczesne możliwości technologiczne pozwalają na uzyskanie takich naszywek i przywieszek, które będą idealnie pasować do wcześniej stworzonego projektu. Elastomery, czyli miękkie naszywki, produkuje się metodą mikrowtrysku, co umożliwia nakładanie wielu warstw w kilku kolorach, a także uzyskanie różnych zdobień. Zapewnia to uzyskanie oryginalnego i niepowtarzalnego logo firmy. Materiał, z którego są wykonane to miękkie PCV, pozwalające na dowolność kształtowania tych detali. Co więcej, w trakcie produkcji można nadać im właściwości fotoluminescencyjne (świecące w ciemności). Sprawia to, że są doskonale widoczne po zmroku. Noszenie tego typu elementu reklamowego nie tylko promuje firmę, ale także dodaje użytkownikowi bezpieczeństwa. Warto również wspomnieć, że oprócz elastomerów, na odzieży lub plecakach można umieszczać przywieszki do zamków błyskawicznych. 

Jak tłumaczy specjalista z firmy IMAR S.C.: ,,Przywieszki do zamka to detale posiadające sznurek lub element metalowy. Pozwala to na przyłączenie przywieszki do końcówki zamka błyskawicznego w kurtce lub w torebce.”

W jakich miejscach można umieścić naszywki i przywieszki reklamowe?

Decydując się na reklamę swojej działalności w postaci umieszczenia naszywek lub przywieszek, warto wybrać takie firmy, które zapewnią profesjonalne zrealizowanie zamówienia. Oznacza to, że logo w postaci elastomeru lub przywieszki powinno w całości zgadzać się z projektem i być wykonane z najwyższej jakości materiałów. Precyzja wykonania jest bardzo ważna, ponieważ ostateczny wygląd tych detali wpływa na odbiór przez klientów. Logo firmy powinno widnieć w zasięgu wzroku odbiorcy. W przypadku odzieży takiej jak bluzy, koszulki lub spodnie, naszywki reklamowe warto umieścić z przodu, z tyłu lub z boku. Na plecakach naszywki poleca się umieszczać na ich zewnętrznej stronie, a na czapkach – z przodu nad daszkiem. Naszywki reklamowe mogą również skutecznie reklamować firmę, gdy są umieszczone na torbach. Oprócz tego, bardzo często stosuje się w nich przywieszki do zamków. Ich wielkość nie musi być jednak duża, aby wzbudzić zainteresowanie u odbiorców. Niekiedy to właśnie te bardziej dyskretne potrafią skutecznie zareklamować firmę.

 

 

Podziel się