Materiał Partnera Czego nie wiedzieliście o gadżetach reklamowych?

Czego nie wiedzieliście o gadżetach reklamowych?

Zastanawiasz się, jak mogą wyglądać drobne upominki dla kontrahentów? Czy warto zainwestować w gadżety reklamowe, a jeżeli już, to czy można obdarować ważne dla nas osoby nie tylko długopisem, zapalniczką lub breloczkiem? Dowiesz się tego z poniższego artykułu.

Gadżet reklamowy jako wstęp do długotrwałej relacji

Gadżety reklamowe są jak najbardziej dobrą inwestycją w firmie, ponieważ pomagają zbudować lojalność i stworzyć długotrwałe relacje z klientem poprzez regułę wzajemności. Upominek lub prezent zawsze kojarzy się z czymś przyjemnym i wywołuje pozytywne emocje. Są one jedynie uzupełnieniem  profesjonalnej współpracy, ale taki sposób wyrażenia sympatii i docenienia jest dla każdego człowieka bardzo istotny, ponieważ biznes tworzą przede wszystkim ludzie, o których należy dbać. Z psychologicznego punktu widzenia promocja firmy za pomocą gadżetów przynosi niewyobrażalne korzyści.

Gadżety reklamowe często kojarzą się z przedmiotami niepełniącymi szczególnej funkcji, które już na pewno posiadamy – breloczkami, reklamówkami czy długopisami. Bardziej istotna jest tutaj reklama – logo firmy podczas użytkowania gadżetu pozostaje w pamięci obdarowanej osoby. Dzięki temu może skorzystać z usług przedsiębiorstwa w pierwszej kolejności, kiedy przypomni sobie o potrzebie, którą może zaspokoić jego działalność.

Nie tylko długopisy i breloczki

Wiele firm, które mają w swojej ofercie usługi druku, proponuje również swoim klientom zakup gadżetów reklamowych na różnego rodzaju przedmiotach. Nie muszą to być popularne długopisy czy smycze, aczkolwiek są to również bardzo przydatne gadżety i niedrogie, w przypadku gdy zamawia się je w hurtowych ilościach. Jeżeli jednak firmie zależy na utrzymaniu dobrych relacji ze swoimi stałymi klientami, może pokusić się o zakup droższych produktów – koszulek, bluz lub kurtek, power banków, pamięci USB, słuchawek czy portfeli, gdzie nienachlanie umieszczone logo sprawi, że właściciele owych przedmiotów będą mogli ich używać bez skrępowania.

Należy pamiętać, że specjalne, stylowe i bardziej innowacyjne gadżety reklamowe dla stałych klientów powinny być bardziej przemyślane, aby nie urazić niczyich uczuć. Samo wręczenie również nie może być nachalne, ponieważ może doprowadzić do zniechęcenia się klientów do naszego przedsiębiorstwa – zauważa właścicielka drukarni Dan-Pol z Wrocławia, której oferta obejmuje gadżety reklamowe oraz usługi ich znakowania.

Podziel się