Artykuł sponsorowany Turystyka biznesowa – czym się kierować wybierając hotel na czas wyjazdu służbowego

Turystyka biznesowa – czym się kierować wybierając hotel na czas wyjazdu służbowego

Wyjazd służbowy do innego miasta to nie tylko czas wytężonej pracy. To również spotkania o charakterze nieformalnym, uroczyste bankiety czy też rozmowy z partnerami biznesowymi prowadzone przy różnych okazjach. Swego rodzaju bazą, od której trzeba zacząć, przygotowując swój wyjazd służbowy, jest hotel. Na co zwrócić uwagę przy jego wyborze?

Warunki hotelowe

Pod tym hasłem kryją się tak naprawdę dwie rzeczy: warunki dla gości hotelowych oraz warunki do prowadzenia spotkań biznesowych. Jeśli chodzi o to pierwsze, absolutnym standardem są pokoje wyposażone w urządzenia wydatnie wspomagające pracę osoby na służbowej delegacji: telefon, bezprzewodowy internet, biurko czy ekran LCD. Niektóre hotele oferują także możliwość ze skorzystania z usług drukowania, kopiowania czy też kurierskich. Równie ważny jest także komfort pozwalający na wypoczynek po dniu ciężkiej pracy: wygodne łóżko i znakomicie wyposażona łazienka, to w świecie, w którym panuje ogromna konkurencja na rynku usług hotelowych – niezbędne minimum.

Drugą, równie istotną kwestią są dogodne warunki do przeprowadzania różnego rodzaju wydarzeń o charakterze biznesowym, takich jak konferencje, spotkania rekrutacyjna, szkolenia czy eventy firmowe. Najlepsze hotele dysponują salami o zróżnicowanej pojemności, wyposażonymi w nowoczesny sprzęt audiowizualny i multimedialny (projektory, rzutniki itp.), a także wysokiej przepustowości łącza internetowe.

Wyżywienie, czyli przez żołądek do serca gości hotelowych

Tym, co zdecydowanie powinno zwrócić naszą uwagę przy wyborze hotelu, jest wyżywienie. Zarówno to, które serwowane jest osobom wynajmujących pokoje noclegowe, jak i to, którym posilać będą się uczestnicy spotkań biznesowych, konferencji itp. Nie jest tajemnicą, że to właśnie wyżywienie może być tym elementem naszego wyjazdu, który będziemy pamiętać najdłużej (w pozytywnym, ale także w negatywnym tego słowa znaczeniu).

Atrakcje w okolicy

Dla wielu osób to właśnie ten punkt podróży służbowej będzie najważniejszy. Jeśli planujemy miejsce wyjazdu, warto wybrać lokalizację, która zapewnia jak najwięcej atrakcji. Małopolska, a szczególnie Kraków wydają się miejscem wprost stworzonym do tego typu imprez. Bajecznie bogata oferta kulturalna i rozrywkowa byłej stolicy Polski plus bliskość gór to oferta, obok której trudno przejść obojętnie.

Drobiazgi, które czynią różnicę

Na koniec warto sprawdzić ofertę hotelu pod kątem różnego typu usług, które mogą zadecydować ostatecznie o wyborze tej, a nie innej placówki. Jeśli chodzi o spotkania biznesowe, szczególnie te prowadzone na międzynarodowym szczeblu (choć nie tylko), niezwykle cenna może okazać się usługa transportu gości z i na lotnisko. Ten środek lokomocji gra bowiem niezwykle ważną rolę w świecie biznesu, w którym każda minuta jest konkretnie przeliczalna na pieniądze. Powiedzenie time is money jest obecnie aktualne, jak chyba nigdy dotąd.

Świetnym przykładem hotelu spełniającego wszystkie powyższe warunki jest krakowski hotel Lorenzo. Więcej informacji na temat panujących w nim standardów można znaleźć na stronie internetowej hotelu: http://www.hotellorenzo.pl/.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas