Neonet S.A.

O firmie

Firmę, której nazwa to: Neonet S.A. , można znaleźć pod adresem: Nyska 48a, Wrocław, dolnośląskie. Numer Identyfikacji Podatkowej naszej działalności to: 8950021311. W razie wątpliwości można skorzystać z adresu e-mailowego: biuro@neonet.pl.

Numer działalności w Krajowym Rejestrze Sądowym to: 0000218498. Początki biznesu sięgają 1994 roku. Firma widnieje w rejestrze pod numerem REGON: 930310841. Specjalizujemy się w branży RTV, wideo, DVD - produkcja, hurt. 46.43.Z to kod PKD naszego biznesu. 250 pracowników działa na sukces naszej firmy. Można nas zlokalizować, wykorzystując współrzędne: 51.0862718235294N, 17.0530307058824E.

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Informacje handlowe

Nazwa rejestrowa
Neonet S.A.
KRS
0000218498
NIP
8950021311
REGON
930310841
PKD
46.43.Z
Rok założenia
1994
Liczba pracowników
powyżej 250 osób

Opinie (13)

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

  • 1.5
  • 13 opinii
Dodaj opinię Anuluj

Licznik znaków:

Dziękujemy. Twoja opinia wkrótce pojawi się w serwisie.
Wystąpił błąd podczas dodawania opinii.
  • Aleksandra

    • 1.0
    • 21-08-2018

    W czwartek 16.08 zakupiłam w sklepie stacjonarnym lodówkę. Głównym kryterium wyboru był fakt, że będzie dostarczona do sklepu na następny dzień. Do nas miała trafić w poniedziałek jako, że w sezonie urlopowy jest niedobór kurierów. Za transport pobrano od nas opłatę 100 zł. W dzień dostawy zostałam poinformowana, że lodówka zostanie dostarczona w innym terminie. Ze strony sklepu brak zaangażowania żeby problem rozwiązać. W związku z niedopełnieniem warunków umowy zaproponowałam zwrot kosztów transportu. Pracownik sklepu nie wyraził żadnej chęci złagodzenia sytuacji a wina ewidentnie leży po stronie sklepu. Podejście do klienta jest absolutnie żenujące i lekceważące. Firma nie dba o klienta, uprzejmie zachowanie kończy się wraz z pobraniem opłaty za towar. Był to mój nie pierwszy ale z całą pewnością ostatni zakup w tym sklepie Zapewniono mnie, że transport we wtorek z samego rana. Po kilkunastu telefonach udało mi się dowiedzieć, że lodówka została uszkodzona i dostawy nie bedzie

    Zgłoś nadużycie Dziękujemy za zgłoszenie, przyjrzymy się tej opinii.
  • Aneta

    • 1.0
    • 13-12-2017

    Kupiłam laptopa w Nanonet. Po przygotowaniu przez obsługę sklepu do bezpośredniego użytkowania, po próbie włączenia laptopa w domu okazało się ze matryca tylko zablysnie i nic więcej - laptop nie działa. Przywiozlam go do sklepu następnego dnia przedstawiając sprawę. Obsługa sklepu pogmerala coś przyciskami i laptop wystartował. Poprosiłam aby wyłączyć i włączyć przy mnie ...... I okazało się że znowu nie działa. Na moją prośbę ze chce nowy sprawny komputer otrzymałam odpowiedź ze to nie jest możliwe. Neonet nie wymieni laptopa na nowy bo jest już użytkowany - uniwersalna procedura. Teraz jestem w trakcie rozpatrywania reklamacji. Widząc jak postępują mam wątpliwości czy reklamacja coś pozytywnego przyniesie.

    Zgłoś nadużycie Dziękujemy za zgłoszenie, przyjrzymy się tej opinii.
  • Barbara

    • 1.0
    • 19-11-2017

    W maju kupiłam lodówkę Indesit. Sprzedano mi jako produkt bezszronowy / no frost/ a takim nie jest. Psuje się, we wnętrzu górnej części temperatura minusowa, produkty zamarzają. Nie mogę korzystać ze sprzętu a od sierpnia nikt nie potrafi skutecznie usunąć wady- sprzedawca przerzuca się z producentem odpowiedzialnością kto ma podjąć decyzję o oddaniu mi pieniędzy za zakupiony bubel.

    Zgłoś nadużycie Dziękujemy za zgłoszenie, przyjrzymy się tej opinii.
  • Klient neonet

    • 1.0
    • 04-10-2017

    W Kołobrzegu na ul.Łopuskiego kupiliśmy odkurzacz który został nam zareklamowany w sklepie jako towar naprawdę warty swojej ceny.Po pierwszym dniu użytkowania okazało się że miotłą lepiej zmiotę podłogi niż używając owego odkurzacza który oprócz dużego hałasu do niczego innego się nie nadaje bo nawet piasku spod butów nie wciągał.Wróciliśmy z mężem do sklepu gdzie bezczelni sprzedawcy z głupkowatymi uśmiechami stwierdzili że nie wymienią sprzętu jedynie możemy zgłosić reklamację do producenta.O owych przepisach nie zostaliśmy poinformowani w momencie zakupu a na nasze pytanie "co w przypadku gdy nie będziemy zadowoleni" powiedziano nam że dokonają wymiany na inny,ale niestety wszyscy doznali amnezji w momencie gdy powtórzyliśmy słowa sprzedawcy.Jeszcze na moje tłumaczenia że nie wolno tak traktować klientów,że są oszustami i kłamcami bezczelny sprzedawca kazał mi wyjś ze sklepu i przewietrzyć się abym zmądrzała.Z pewnością nigdy więcej tam nic nie kupie.

    Zgłoś nadużycie Dziękujemy za zgłoszenie, przyjrzymy się tej opinii.
  • zosia

    • 1.0
    • 27-09-2017

    Firma reklamuje sprzedaż ratalną w ratach 0% co jest wielkim oszustwem ponieważ raty mają wysokie oprocentowanie i w rzecywistości towar jest niejedno krotnie droższy o 30%.

    Zgłoś nadużycie Dziękujemy za zgłoszenie, przyjrzymy się tej opinii.
  • Witch

    • 1.0
    • 26-07-2017

    Dnia 22.07.2017r. we Wrocławiu przy ul. Powstsńców Śląskich 95 zakupiłem telefon samsung galaxy s8 . Niby wszystko pięknie ładnie i wygoleniem ale po dotarciu do domu i rozpakowaniu tel zaczęła na nim wychodzić dziwna plama. Zgłosiłem w sklepie że telefon jest do wymiany , sprzedawca zaczął trzeć szmatką i powiedział że on nic nie widzi i to było zabrudzeniem jednak po kilku minutach skaza pojawiła się w tym samym miejscu. Kazano skontaktować się z kierownikiem którego akurat nie było w sklepie wiec musiałem pofatygować się na drugi dzień. Kierownik oczywiście stwierdził ze to tak ma być s ja co 5 minut spokojnie mogę wycierać tel. Po długiej wymianie zdań jednak zgodził się na wymianę po czym usłyszałem ze muszę pisać oświadczenie ze telefon nie był zarejestrowany w żadnym portalu bo on i tak go komuś wciśnie. O zaistniałej sytuacji informacja trafiła do rzecznika praw konsumenta. Sklepu nie polecam bo można kupić towar używany i nawet nie próbują tego ukryć tylko mówią wprost.

    Zgłoś nadużycie Dziękujemy za zgłoszenie, przyjrzymy się tej opinii.
  • klient

    • 1.0
    • 17-07-2017

    w jaroslawiu sa doliczane kosmiczne pieniadze do rat ze towar wychodzi jeszcze raz tyle

    Zgłoś nadużycie Dziękujemy za zgłoszenie, przyjrzymy się tej opinii.
  • zbigniew skrzypczyński

    • 1.0
    • 07-06-2017

    sklep Białogard 11 maja kupiłem telewizor PHILIPS no i mam problem po zaprogramowaniu telewizor i ponownym wyłączeniu gubione s,a kanały cyfrowe z kablówki kablówka sprawdzona przez informatyka telewizor dwa razy zabierano prosiłem o wymianę ten dalej nie działa może ktoś pomoże aby wymienili lub oddali pieniądze kupię gdzie indziej firmy nie polecam

    Zgłoś nadużycie Dziękujemy za zgłoszenie, przyjrzymy się tej opinii.
  • Firma "ŻAK"

    • 1.0
    • 02-06-2017

    STRZEŻENIE dla wszystkich firm współpracujących z firmą NEONET !!! Bardzo proszę aby wszystkie firmy świadczące usługi dla sieci sklepów Neonet sprawdziły swoje umowy współpracy. Nasza umowa zabezpieczała tylko i wyłącznie interesy firmy Neonet !!!

    Zgłoś nadużycie Dziękujemy za zgłoszenie, przyjrzymy się tej opinii.
  • Barbara Tabaka z Bartoszyc stała klientka

    • 5.0
    • 02-05-2017

    WITAM.Chciałabym bardzo podziękować Panu RAFAŁOWI BAŁABUCHOWI Z BARTOSZYC tj.GALERIA AWANGARDA W BARTOSZYCACH za jego profesjonalizm,bardzo miłą obsługe.Życzę firmie NEONET S.A.wielu takich pracowników,którzy znają się na swoim asortymencie i jeszcze w tak miły i konkretny sposób potrafią doradzić.To jesst jedyny sklep w którym robię zakupy sprzętu AGD i RTV Proszę o docenienie i wynagrodzenie Pana rafała premią motywacyjną.

    Zgłoś nadużycie Dziękujemy za zgłoszenie, przyjrzymy się tej opinii.
  • Agnieszka

    • 1.0
    • 10-04-2017

    Witam,chciałabym zwrócić uwagę na nieuczciwych sprzedawców w sklepie Neonet w Zawierciu przy ulicy Marszałkowskiej 28 Dnia 31. 03. 2017 r chciałam zakupić tv 40 cali na prezent dla rodziców ,tv na kredyt z wykupieniem polisy gwarancji 5-letniej .Wszystko przebiegało dobrze do chwili rozpakowania telewizora. Już pierwszy rzut na opakowanie zwróciło moja uwagę ponieważ pudełko było obklejone szarą taśmą. Po wyjęciu telewizora doznałam szoku ponieważ telewizor był używany i możliwie, że już po jakieś naprawie.Telewizor oddany, na pewno wyczyszczony z oznak użytkowania i podejrzewam przygotowany do ponownej sprzedaży .Nie polecam tego sklepu

    Zgłoś nadużycie Dziękujemy za zgłoszenie, przyjrzymy się tej opinii.
  • Dominika

    • 1.0
    • 24-09-2016

    W sklepie Neonet Łańcut zakupilam telewizor oraz zamowilam z zaliczka laptopa .(miał zostać mu wygrany system) Okazało się iz telewizor posiadal całkowicie inne parametry niż te które mi przedstawiono, nie posiada np wi -fi a mial miec te funkcje o czym zostalam kilka krotnie zapewniona, Ogólnie zostały mi podane parametry innego modelu TV .Gdy dowieziono tv i poinformowalam sprzedawce telefonicznie o tym Pani łaskawie zaproponowała mi ze owszem wymieni telewizor na inny ,droższy! ale ponieważ ja zakupilam ten felerny Karta płatnicza to za wymieniony muszę zapłacić gotówką całość! a na zwrot poczekać nie, określono ile ,do tego jeśli w ogóle chce zrezygnować z zamówienia to muszę ponieść koszt przywozu(45) oraz wygrania na laptop oprogramowania( koszt 70 z)ł Mimo ze wcześniej zostalam poinformowana ze informatyk będzie dopiero w przyszłym tygodniu ,dlatego trzeba czekać z odbiorem. Po rezygnacji cudownie odnaleziony wgrał oprogramowanie w ciągu 1h. Nie polecam . Nigdy więcej!!

    Zgłoś nadużycie Dziękujemy za zgłoszenie, przyjrzymy się tej opinii.
  • Mariusz

    • 1.0
    • 15-09-2016

    Witam. W dniu 14-09-2016 w Oleśnicy w sklepie NEONET na ulicy rzemieślniczej chciałem kupić na raty telewizor samsung za 3500 zł. Pan sprzedawca ( ten grubszy) zapowiedział że na raty bez ubezpieczenia (wartości 1000 zł ) niema szans że i tak nie wiadomo czy będzie zdolność kredytowa traktował mnie jak intruza. Za wszelką cenę próbował wcisnąć mi klawiaturę odmówiłem , przeliczając raty i tak wliczył mi klawiaturę. Zrezygnowałem z zakupu i powiedziałem panu że dziwi mnie taki sprzedawca co robi wszystko żeby zniechęcić klienta . Gdzie jest kierownik co zatrudnia tak aroganckiego pracownika.

    Zgłoś nadużycie Dziękujemy za zgłoszenie, przyjrzymy się tej opinii.

Najczęściej zadawane pytania

  • Jaka jest nazwa firmy Nazwa to: Neonet S.A.
  • Jaki jest adres firmy Neonet S.A. Adres to: 50-505 Wrocław , Nyska 48a (woj. dolnośląskie)
  • Jaki jest e-mail do firmy Neonet S.A. E-mail to: biuro@neonet.pl
  • Jaki jest numer KRS firmy Neonet S.A. Numer KRS to: 0000218498
  • Jaki jest NIP firmy Neonet S.A. NIP to: 8950021311
  • Jaki jest numer REGON firmy Neonet S.A. Numer REGON to: 930310841
  • Jakie są współrzędne geograficzne firmy Neonet S.A. Współrzędne geograficzne to: 51.0862718235294°N 17.0530307058824°E
Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas